Kellemes Ünnepeket!

Barry Gibb (Bee Gees) és Michael Jackson nemrég felbukkant duettjével, az “All In Your Name”-el kívánok mindenkinek kellemes karácsonyt és boldog új évet.

A háború ellenes dalt 2002 végén vette fel a két sztár. A stúdiófelvételekből álló klipet Barry Gibb a héten tette közzé hivatalos honlapján.

Kategória: Általános
Címke: , , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Kellemes Ünnepeket! bejegyzéshez

  1. Libertiny Mária szerint:

    Legújabb cikket olvasva mélységes tiszteletem a munkájáért és kitartásáért, rendszeresen követem minden sorát!!!!

    Tisztelettel:Libertiny Mária

  2. Libertiny Mária szerint:

    BOLDOG ÚJÉVET kívánok, MINDEN MICHAEL jAKSON RAJONGÓNAK!!!!!!

    Sok-sok szeretettel: LM.

  3. Libertiny Mária szerint:

    Imádom, soha nem törődök bele , hogy már nincs közöttünk, mai napig fáj!
    Csodáltam mindig mint embert, mint művészt!
    Különös, de lelki egyesülést éreztem vele mindig, még a mozdulatait is zsigereimbe éreztem. Így karácsony ezen szent estéjén is csak RÁ gondolok!!!!!!
    Korunk “Krisztusa’ volt!!
    Tisztelet és szeretet! LM.

Vélemény, hozzászólás?

